Identity area
Reference code
BR DFUNB FUB-REITORIA-GRE-ARINS-ATO-1983-0221
Title
Ato da Reitoria nº 0221/1983
Date(s)
- 1983-05-26 (Creation)
Level of description
Item
Extent and medium
Papel. 2 páginas.
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Name of creator
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
Atribui ao DEC a competência de coordenar toda a área de Assuntos Comunitários; autorizar a realização de excursões, de natureza didática, de professores e alunos, previstas no Plano Anual de Atividades da UnB e relacionadas a assuntos comunitários; supervisionar as atividades do Campus Avançado do Médio Araguaia e do Grupo de Tarefa Universitário e determina que o Decano despachará com o Reitor.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
- Brazilian Portuguese
Script of material
- Latin
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Place access points
Name access points
- Universidade de Brasília. Grupo de Tarefa da Universidade (Subject)
- Universidade de Brasília. Diretoria de Assuntos Comunitários (Subject)
- DEC (Subject)
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Draft
Level of detail
Partial
Dates of creation revision deletion
Language(s)
- Brazilian Portuguese
Script(s)
- Latin
Sources
Archivist's note
Esta descrição foi feita com a contribuição de alunos da UnB, por meio do programa de estágio supervisionado da Coordenação de Arquivo Permanente do Arquivo Central da Universidade de Brasília, incluindo:
- Anderson Roberto Pamplona Gomide, em 13/11/2017, durante o 2º semestre do ano letivo de 2017;
Sob a supervisão de Michel Cordeiro Alvares de Oliveira.